Klachtenregeling

Heb je een klacht over de dienstverlening van jouw CERTIFIED FINANCIAL PLANNER® professional?

Allereerst dien je de klacht in bij jouw CERTIFIED FINANCIAL PLANNER® professional (financieel planner). Hoe je dit doet, kun je vinden in de Algemene Voorwaarden en/of de Interne Klachtenprocedure van jouw financieel planner

KLACHT INDIENEN BIJ FFP?
Heb je na het doorlopen van de interne klachtenprocedure met jouw financieel planner nog steeds een klacht? Dan kun je jouw klacht online bij FFP indienen via klachten@ffp.nl

Hiervoor verzoeken wij je in de e-mail de volgende informatie te verstrekken:

  • Naam, adres en woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer;
  • De naam, adres en vestigingsplaats van de CERTIFIED FINANCIAL PLANNER® professional, tegen wie de Klacht zich richt en, indien van toepassing, de onderneming waar de betrokken CERTIFIED FINANCIAL PLANNER® professional werkzaam is;
  • De bij de financieel planner ingediende Klacht, het antwoord daarop en, indien van toepassing, alle overige informatie over de inmiddels doorlopen procedure;
  • Eventuele andere relevante informatie en bijlagen over de Klacht.

Zie voor meer informatie

2582 gespecialiseerde planners

Commercieel gebruik van deze gegevens is niet toegestaan.
<