Almere, 11 november 2025 – Na twintig waardevolle jaren samenwerking met haar huidige communicatiepartner, Oostdam & Partners, kiest Stichting Federatie Financieel Planners (FFP) per 1 januari 2026 voor een frisse koers. Uit een zorgvuldig doorlopen RFP-traject, dat begin dit jaar is gestart, is Cognito Amsterdam geselecteerd als nieuwe partner voor de organisatie van onder andere de FFP-events en het FFP Magazine ‘Plan’.
Met deze keuze geeft FFP een krachtige impuls aan haar ambitie om de zichtbaarheid en relevantie van het keurmerk CERTIFIED FINANCIAL PLANNER® (CFP®) in Nederland verder te versterken. In samenwerking met Cognito Amsterdam – een bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve ideeën en diepgaande kennis van de financiële markt – zet FFP in op een moderne, doelgerichte communicatiestrategie die aansluit bij de behoeften van financiële professionals én consumenten.
“We kijken ernaar uit om met Cognito Amsterdam als partner deze volgende stap te zetten,” aldus Mark Dukers, directeur Stichting FFP. “De frisse blik en creatieve aanpak van Cognito sluiten perfect aan bij de koers die we voor ogen hebben.”
Tegelijkertijd kijkt FFP met dankbaarheid terug op een succesvolle samenwerking met haar huidige bureau. “We zijn trots op wat we samen hebben bereikt en hebben deze mooie periode feestelijk afgesloten tijdens een zeer succesvolle editie van het FFP Congres op 5 november jl. in Nieuwegein.”